Wednesday, July 27, 2011

bodoh la aku..menangis kerana lelaki..

apabila jari jemari ku menari di atas papan kekunci


dh lama aku tak bercerita di sini..huhuhu, :D
malam nie aku tak boleh tido..so apa lagi.. blog laa jadi mangsa aku..hahahahaha :P
bukan pasal tido aku nk cerita.. tapi nie pasal diri aku sendiri..huhuhu ='(
tadi aku baru je lepas gadoh dengan pakwa..(pakwa laa sangat)..huhuhu
kami gadoh pon benda kecil..tapi di perbesar kan..huhuhu..
at last kami putus..huhuhu..sedih gila.. :'(
TIRAH BUAT APA KAU NAK SEDIH..???
tak kan seorang lelaki aku nak sedih kan..??huhuhu
bodoh la kalau nangis di sebab kan seorang lelaki
macam dah tak lelaki lain dalam dunia nie??hehehe :D




di sebalik pergadohan kami tue..
ada unsur-unsur lucu sikit..hehehehe :D
ada ke macam tue..??heheheh
tapi apa-apa pon..bukan aku yang minta putus.. dia yang minta..
aku sikit tak menyesal pon..
aku ingat pesan kawan baik aku.. dia kata "jangan kita yang mintak putus..nanti kita yang menyesal".. aku ingat sampai laa sekarang.. hehehe..thank my friend..
tapi..!!
aku masih sayang kan dia..
nak buat macam mana kan?? dh tak ada jodoh antara kita..

No comments:

Post a Comment